$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$


موبایلم را در دست میگیرم.
نگاهم بیهوده روی آن میچرخد!
بدنبال چه هستم؟
به گمانم
"خودم "هم نمیدانم!
زمان می گذرد و باز...
همچنان انگشتانم روی صفحه 
می رقصند!
چه رقص غمگینی!؟

دلم میسوزد
کباب میشود
خاکستر میشود
و هرچه معادل آنست!
تنها
برای "خودم"!
تنها برای خودم دل میسوزانم‌
برای خود ِ هوس رانم!
هوسی که دوست دارد
تا خط زند
تمام فرصتهایم را!

شاید میتوانستم به جای آن...
کف پاهایم را
درون جوی آبی بگذارم...
کبوتری را نوازش کنم
چشم تری را بخشکانم
محبتی خرج کنم...
یاسی ببویم
و لبخندی بکارم

زمان میگذرد و آه که
زمان بسی بسیاااار
"کوتاه" است!
 و مرا دَرک نیست!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 16 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com